RESFEBER!!!

Imorrn vid den här tiden är vi framme, om allt går enligt planerna..Spännande och nervöst!! Men jag hoppas att det kommer bli kul:) Har packat klart allt nu (nästan iaf) så hela vardagsrummet är fullt med resväskor, köksgrejer, mat, städgrejer, skor och en tv:) Hoppas allt får plats i bilen, det är ju bara jag, mamma och pappa som åker upp. Tur Hanna med familj åker själva:P

Kommer få en sark hemlängtan de första dagarna, det är jag säker på. Sen hoppas jag man kan anpassa sig till allt nytt som händer:)

Hoppas det går att fixa trådlöst bredband i Norge så vi kan ha lite kontakt med alla här hemma!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Larsson

I will miss my Macka!!

2007-09-15 @ 14:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback