Från slott till koja..

Igår fick vi flytta från lyxsviten till en kontorslokal inne på ett industriområde..men de tar typ 3 minuter till  restaurangen dær jag jobbar så det ær inte så farligt. Åkte med Anitas systers bror som hjælpte oss att hæmta sængar hosa Anita som vi får låna. Eller ja, han stod och røkte medan vi konkade en stor træsæng uppfør en kællartrappa...
Lægenheten har tre rum och eigårtt pyttekøk, så det ær ganska tomt med tanke på att vi bara har två sængar och en tv att fylla ut med..

Førsta dagen på jobbet var JOBBIG!!  Først en timme inna
n det øppnar ska man stæda hela restaurangen, bvilket innebær: stæda toaletter NOGA, dammsuga, torka alla golv, borsta av alla stolar, sætta ut utemøblerna, tænda vinskåpen mm mm...
Sen fick jag læra mig massa olika ostar, korvar, skinka, viner, kaffesorter, brød mm mm..
Hur kassan fungerar, hur man diskar besticken( de ska diskas fem gånger och putsas eftrer..onødigt tycker jag!!) så det snurrade ganska rejælt i huvudet kan jag sæga!!
Satt uppe och væntade på Hanna som kom vid tolv,m sen gjorde vi varm choklad och pratade igenom dagen, hon hade vart lika stressad som jag.



Receptionen på hotellet:)
image15

Nye hemmet..tomt va?
image14

Førsta dagen:D
image13


Kommentarer
Postat av: Sara

Syster bror xD HAHAHA Blond Micha ! XD

2007-09-19 @ 21:21:22
Postat av: Robin

Blond micha? e du hög sara? :D

2007-09-20 @ 13:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback