En vecka kvar:)

Om en vecka är jag, Hanna och våra familjer på väg mot jobben i Norge:) Ska bli väldigt spännande och roligt (hoppas jag). Kontrakten kom förra veckan så nu har vi pratat me arbetsförmedlingen, skatteverket, handelsbanken och grenstjänsten om vad som är viktigt att fixa. Så vi tror vi har koll på allt nu.

I helgen åkte ja å Tobbe upp te Karlstad, han till Furhem och jag till Larsson. Va jättekul å se deras lägenhet, som var väldigt stor och fint inredd! Vi köpte kyckling och potatissallad som vi åt innan vi gjorde oss iordning till Arena:) Dansade hela kvällen (inget ovanligt för att vara oss) och hade jättekul!!

Igår åkte jag och Hanna till Karlstad igen för att köpa alla kläder som behövs till jobbet. Det blev två svarta byxor, ett par skor och fyra vita skjortor, så nu är vi snart färdiga med allt:)

Ljusfesten i helgen och Larsson kommer hem:):)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback