Tillbaka till jobbet..

Igår åkte ja tillbaka till Norge, åkte tåg från Åmål nio, Tobbe skjutsade mig och vinkade av mig. Alltid lika jobbigt att säga hejdå, fast man vet att man snar ses igen..Stackars dom som har distansförhållande jämt!

Bytte tåg i Kil, somnade sen och vaknade lite innan Kongsvinger, där blev det nyte till buss. I Lilleström var det ganska rörigt med bussarna, så jag frågade i informationen pch fick ett svar., sen frågade jag busschaffören och fick ett annat svar..men ja kom rätt tillslut:-)

Det var inte smart att ta en rullväska och en stor axelväska för det var ju en bit att gå från bussen opch hem..tog en halvtimme ungefär, eftersom de e grusväg sista biten, vilket inte går mer rullväska..

Kom hem en timme innan jobbet, kollade om internet möjligen hade börjat fungera, och DET HADE DE:-) Blev jätteglad för det betyder att jag kjan hamer kontakt med alla där hemma:-)

På jobet var det väldigt lugnt, men hon som jobbade i helgen är väldigt lat och slarvig sa alex, så jag fick diska, städa, duka och ställa in nya drickor, för hon hade bara gått hem utan å göra de..Fast längre tid för mig= mer pengar så ja klagar inte:-) Fick reda på min lön igår med, så idag har jag fixat ett konto här.

Nej nu ska jag äta och åka till jobbet..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback