Tillbaka igen:P

Då var man tillbaka i Norge då..ett himla flængande fram å tebaka, men men:P

Kænns ganska bra nu faktiskt, mycke hemlængtan bara. Jag och pappa kom hit vid ett igår, så åkte anita med oss till deras hus. Hon varnade oss att kællaren inte hunnit bli stædad eftersom dom hade missat planet hem och kommit på søndagen.
Så vi tænkte att de e nog lugnt, så støkigt kan de ju itne vara..Men dær hade vi fel!! De låg grejer øver hela kællaren, klæder, matrester, disk, døda spindlar....och det stod grejer i hela gången som går till toan och duschen, så det tog typ två timmar innan vi nådde fram till den, å de va ingen vacker syn direkt..det var lera på hela golvet och toasitsen(hoppas de va lera iaf)! Så vi hade å gøra i några timmar, slænga in alla grejer i ett rum, damma, dammsuga, skura toa å golv å dusch, møblera om, packa in grejer..
Eftersom jag børjade jobba tre var vi tvugna att hæmta kylskåpet vi skulle låna från hotellet innan, så vi åkte dit och bærde in det, det var lættare æn sængen ja å hanna bærde iaf:P Deras sællskapssjuka katt sprang runt bena på oss hela tiden så det var lite jobbigt att få ner det før trappan..
Min underbara pappa var kvar och stædade i flera timmar nær jog jobbade, så på kvællen kom jag hem till en nystædad och mysig kællare:)
Var helt slut så ja la mig i soffan å kollade på scrubs, men har glømt dosan hemma så de går inte å vælja språk..får be tobbe ta me den:-) Katten kom och la sig på min mage å kollade på tv han me:P så lite sællskap har ja ju:P
image18
Min sambo:P

Længtar till fredag!!

Puss saknar er!!!<3

Kommentarer
Postat av: tobbe

nu får jag snart se dig katten=)

2007-10-10 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback