Nervös!!

Usch imorrn klockan åtta åker vi:S Pappa kör upp mig och lämnar bilen där, sen åker ham hem med tåget..börjar jobba klockan tre till tio/elva. Får se vart jag ska bo då, hoppas det inte blir nåt krångel som sist gång utan att deras källare äntligen är klar..
Läskigt att vara ensam bara, fast hur många är det inte som åker och jobbar som au pair i ett år eller mer..då känner jag mig lite mesig som klagar över att jobba fyra timmar bort..

Tobbe kommer upp till helgen med, så då kommer nog veckan gå fortare:-) Känns bra att ha nåt att se fram emot!! Hoppas jag kan få åka hem till åmåls-marknaden me..ska försöka med de:-)

Nej nu ska jag ner och handla lite tills imorrn.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback