Hemma:D

Nu har jag varit hemma sedan i fredags, väldigt skönt och kul att träffa alla! Valde rätt helg ocks¨, då det var marknad så de flesta gamla klasskompisar och kompisar var hemma. Åkte tåg från Oslo, dit jag fick skjuts av Alex. Gick runt och shoppade lite innan tåget gick, fanns ett görstort köpcentrum precis bredvid järnvägsstationen:-) Sen blev det buss i stället, till Kongsvinger och tåg därifrån hem till Åmål:-) Tobbe mötte mig med ett leende när jag kom hem, sen väntade familjen hemma:-) Det blev myskväll med pizza, vin och godis:-)

Gick på marknaden med Tobbe, Hanna och Robin. Larsson gick me en stund också:-) Köpte strumpor, godis och en snigel(korv me bröd alltså).

På kvällen blev det lite förfest hos Hanna och sen HC, jättemycket folk och görkul!! Mycket dans:-)

Söndagen blev det mest att sova, sen blev jag bjuden på fläskfilé, klyftpotatis och bearnaisesås av Tobbe:-) Päronhalvor med after8 i ugnen till efterrätt:-) Supergott!!
Tack Tobbe<3 

Måndagen tog jag, Jojo och Hanna hål i öronen(ett bara). Jag var på Ekbacken och hälsade på alla gamla söta:-) De flesta kom allt ihåg mig:-) 

Idag har jag packat och vart hos Tobbe en stund, städat och lagat lite mat. Får ju hjälpa till lite när jag är ledig:-)

Nej nu ska ja va social me Jojo framför TV:n:P

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback