Galen katt...

Hårdbjörn ska kastreras snart, tur de för ja fick nyss släppa ut honom för han var helt galen..rev i soffan och mina jobb-byxor och mej..Så nu får de vara nog:P

Idag kom de tre stycken till restaurangen, en fredag, inte bra de:S Men men de kommer väl mer imorrn säkert. Så jag passade på att fota lite överallt i restaurangen, Alex undra om ja va paparazi(eller hur de nu stavas) och ja, de kan man väl säga:P Alltid lika kul å ta kort:-)

Tänkte laga mat direkt ja kom hem, var så sugen på spaghetti å köttfärssås. Så ja la allt ja behövde å gick upp till köket(bäst å använda de innan dom kommer hem) och fick börja me å diska allt(som vanligt eftersom ja bara har en kastrull å en stekpanna). När ja skulle dela spaghettin i två delar så sa de kras å de va spaghettibitar i hela köket...suck..så de blev till att plocka bitar en kvart innan ja kunde börja me maten..

Nu kollar ja på American Pie(för tredje gången eftersom ja chattar samtidigt så har ja aldrig sett hela). Pappa och Johanna kommer imorrn me, så ja får städa lite här:P Å dammsuga upp alla spindlar och skalbaggar som kryper runt( såå äckligt!!!)

Godnatt!

image25
Jag, Tobbe och farmor på restaurangen innan första resan hem:-)


Hårdbjörn

image27
Sover sött på mina fötter:P

image28
Kaffebönor:P

image29
Såna här kaffekoppar vill ja me ha, men dom e dyyyra!


 image30
Så här skulle jag se ut som kock...

image31
De tre dyraste vinerna, mellan 900 och 1500...Våga dricka dom:P

image32
Kakao:P Mumma:-)

Kommentarer
Postat av: Erik Person

Spindlar ska man vara rädd om !

Tobbe! Vakna!

2007-10-30 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback