Fyra dagar kvar:D

Nu ær de bara fyra dagar kvar tills jag får åka hem:D:D Længtar så fruktansvært!! Ska bli så skønt å få vara hemma å ta de lugnt å træffa alla man tycker om!!

Idag har ja gjort minsta møjliga, vaknade tio, flyttade mig från sængen till soffan dær jag spenderade tre timmar me å kolla på vænner..Sen lagade ja korv och pulvermos, før typ femte gången på en vecka..lite tjatigt men men..Har kommit fram till att ja nog ska køpa plastmuggar før man måste diska HELA tiden nær man har två muggar me..å de e jobbigt!

Sen kolla ja på vænner igen å då knacka Alex på fønstret før han ville ha nyckeln te jobbet, eftersom ja fick ha den i helgen nær han åkte hem till væstnorge før å hæmta sin snygga bil! (en liten cab, gørsnygg!!)

Sen gick ja till biblioteket, som vanligt, jag klassas nog som stammis nu tror ja før de har alltid sparat en dator te mej verkar de som:P

Nej nu tycker ja att ¨nån kan komma in på msn før ja vill chatta..men men:P

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback