Då var det bestämt då:)

Mailade chefen i Norge i torsdags som hon sa, men hade inte fått nåt svar idag när jag kollade. Så jag ringde henne och det visade sig att de hade missat flyget hem från Frankrike och skulle komma hem imorrn, därför hade hon inte kunnat läsa mitt mail. Så vi pratade en stund om jobbet och jag börjar på tisdag:-)
Kommer nog bli ensamt men det har jag räknat med. Men jag är ju där för att jobba, inte för att vara på semester så det ska nog lösa sig. Har med massa filmer, böcker och tidningar. Får använda internet med så det ska nog gå bra:-) Får jobba många dagar i sträck för att kunna åka hem ibland. Sen kommer familjen och Tobbe och hälsar på några gånger med. Så två månader går nog fort, speciellt om Andrea kommer i november:-)

Nej nu ska jag och Jojo gå å handla, sen göra tacos:-)

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Stonken

När kommer du hem igen??

2007-10-08 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback