Stammisen kom idag...

..vilket innebär att jag får sitta kvar en timme å vänta på att han ska äta upp, eftersom han äter som en snigel..Men men är ju ledig i helgen så det gjorde inte så mycke. Idag har jag lärt mig att göra pizza(har gjort de en annan gång men då va den te mej, ida va den te stammisen) och sen kan ja göra hjärtformad grädde i cappucinon:P Nått nytt varje dag:P

Nej nu ska ja sova, så ja inte missar tåget hem imorrn!! Det går i och för sig halv två men ändå:P

Kan tipsa om min pappas blogg förresten, fick reda på den idag:P
http://erikperson.blogg.se kolla in den:P

Ha de! Sverige imorrn:D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fränt att din pappa har en blogg.. den ska ja börja läsa :) ha de så bra i åmål!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback