Nervös inför jobbet:S

Idag kommer de ju 19 viktiga personer från hotellet, vilket innebär tre rätters, massa fint vin å bra service..som tur är ska I hjälpa till å servera(chefens dotter) men hon kommer säkert klaga på hundra saker ja gör..hon är ganska bra på de..så ja försöker peppa mig själv me att ja kan dehär hyffsat bra. Men ikväll när ja kommer hem kommer de nog kännas som om ja e världens sämsta servitris..

Aja hon ska inte få trycka ner mig, ja gör mitt bästa å de flesta som kommer verkar nöjda iaf. Å sen är servitris inte mitt drömjobb direkt, bara ett sätt å tjäna pengar, så de kvittar om ja suger på de!

Idag fyller morfar år me, ringde å gratulera honom förut:-) får hälsa på när ja slutat här:-)

Nej nu ska ja gå å se på scrubs, så ja blir på bra humör!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback