Fem veckor sedan..

..jag åkte tillbaka själv. Det har på gått ganska fort ändå, fem veckor är ju jättelänge! Nu är det bara 42 dagar, 6 veckor, tills det är slut. Snart hälften med andra ord. Och idag slog det mig att jag faktiskt har flyttat hemifrån. Har inte tänkt så förut, eftersom jag kommer att flytta hem igen när jag är färdig med jobbet. Men för tillfället bor jag iaf själv:-) Känns lite bra ändå att det går!

Men imorrn åker jag hem:-) Sista gången jag är ledig innan jul tror jag, så då får jag passa på att komma hem lite:-) Imorrn kväll blir det tacos när jag kommer hem, på lördag fyller mamma år och på söndag är det fars dag, så det blir fullt upp hela helgen:-)


Nej nu ska jag göra pasta bolognese och sen åka till jobbet:-) Skriver mer ikväll om ja orkar!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback