De gick bra ändå:)

På jobbet alltså..de va 18 st från hotellet som skulle komma å äta tre-rätters middag, me massa vin å grejer. Så en kvart innan dom ska komma, kommer I å säger att ja må¨ste duka vittvinglas, rödvinsglas, dessertglas å vattenglas..för de första jobbade ja på hotellet en dag för två månader sen, så ja kom ju inte alls ihåg hur de ska dukas..för de andra så var inte de glasen ja skulle ha rena, så ja fick på en kvart diska, torka å ställa rätt 4x18 glas..lite stressigt tyckte ja, alex tyckte de va kul att ja va så stressad å nervös..de tyckte inte ja! Men sen kom dom å ja fick hälla upp vatten, ge grissini, hjälpa alex me maten medan ida gav vin..sen fick ja hjälpa te me å bära ut förrätter, huvudrätt å desserter. Lyckades för första gången bära tre tallrikar:-) Riktigt stolt:P

Sen blev de massa disk, kom nyss hem..men men de gick ju bra ändå:P Å på fredag e ja helt själv, då får vi se hur de går..men larsson kanske vill va servitris för en kväll:P

Å på lördag ska tydligen jag få laga två vegetariska rätter till en grupp, eftersom ja råkade nämna att ja vart vegetarian..men ja menar ja lagade ju inte så mycket fin vegetarisk mat direkt, så de kommer ju i så fall bli en äcklig veggiebiff me mosade grönsaker..å hur lyxigt e de??

Nej nu ska ja se på pirates 2 å äta litte mat. Måste handla imorrn för de finns typ creme fraiche å ost..å lite bröd..

Aja gonatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

det där med att servera tre tallrikar på en gång blev jag ju tvungen att lära mig typ andra dagen..:( taskigt tycker jag!

2007-11-29 @ 13:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback