Usch va äckligt!!

att rensa kyckling!!:( Blev så sugen på kyckling å potatisallad när ja sluta, så ja hann in på rema1000 fem minuter i elva, å köpte en hel grillad kyckling...30 spänn va ju billigt!! men när ja kom hem fick ja ju sätta mig å rensa den, usch å fyy!! Larsson gjorde ju de e i helgen, men nu är ju hon inte här, så ja fick ju försöka själv..lite kött fick ja väl fram men sen såg de så äckligt ut me ben å grejs så ja slängde resten..men lite kyckling å potatissallad fick ja allt i mig:D

19 dagar till julafton:D:D

Nu regnar de me, så de rasar snö från taket, så min cykel står under en två meter hög snöhög...så de har blivit bilen nåra dagar:P Å fönstren har snöat igen me, så de e lite mörkt här..:P Börjar läcka in i golvet me:S tur ja snart åker hem!!

Nej nu ska ja se nån film å sooova:-) Imorrn måste ja åka å kasta typ hundra vinflaskor från restaurangen, eftersom alex bil e pytteliten..kommer känna mig som en alkis menmen:P

Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback