13 jobbdagar kvar:)

Kollade min kalender  å ja har bara 13 dagar kvar, sen slutar jag:-) Ska bli såå skönt å komma hem!! Saknar familjen å kompisarna å mammas mat å att fika på stan:-) Men de e allt jättekul å ha provat på att jobba inom restaurang, man lär sig väldigt mycke. Kul å se hur alex lagar maten, å kul å provsmaka:P å att få alla desserter som är halvgamla(för gamla för att servera men inte för mej å äta:P) igår fick ja fyra chokladmousse;P Kommer ihåg att ja å jojo ville jobba som servitriser när vi var i grekland när vi var små, vi köpte beställningsblock allt:P Å nu har ja provat på de:P Roligt för de mesta, många glada å trevliga gäster, men stressigt å rörigt ibland. Men det har vart en erfarenhet för livet som ja absolut inte ångrar! Är väl inte direkt nåt ja kommer satsa på men som extajobb i framtiden är de perfekt!
Å att bo själv har vart väldigt lärorikt å de blir mycke man måste tänka på, städning, mat, disk, tvätt, snöskottning å mycke mer..men nyttigt är de:P
Å Hårdbjörn kommer ja sakna, även om han är lite jobbig ibland, så e han ju ändå min kisse nu..<3
Hårdbjörn:
image52

Hårdbjörn i spegeln

image65

image38

image27

image26

image18

Så nu ska ja njuta av de sista veckorna här, för de är faktiskt väldigt härligt när man kommer hem efter en jobbdag och lägger sig i soffan och bara tar de lugnt, man känner sig lite fri på nåt sätt..å sängen här är så skön!! skulle kunna sova i tre dar där, vill aldrig gå upp:P

Nej nu ska ja duscha å äta å jobba, ha de!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur kan du sakna den galna katten??? de gör inte ja kan ja säga :P

2007-12-06 @ 17:25:36
Postat av: farmor

roligt att läsa vad du skrivit. Nu åker jag på dans i Åmotfors.

2007-12-07 @ 14:52:17
Postat av: Anonym

roligt att läsa vad du skrivit. Nu åker jag på dans i Åmotfors.

2007-12-07 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback